Snurrig i huvet!

Hm....åt visst lite FÖR många jelly beans. Det stod på förpackningen att de innehåller INGET socker eller fett, men nu visas det att de inte är de bästa man kan äta om man inte vill ha en bubblande mage! Ops!
'
Är i Atlanta, Amerika. Som en typiskt trist flygvärdinna orkade jag inte gå ut fast jag aldrig varit här och sitter i stället på sängen och slappar! Så skönt! Har varit vaken i 25 timmar så det kanske är dags att jag går och lägger mig nu? Huvet snurrar!
'
Har insett att det inte kommer att bli särskilt billigt och att jag typ aldrig kommer att få träffa Mark nu när jag ska pendla till London. Men jag får kämpa på. Nu medan jag är straffad av jobbet för att jag deltog i strejken och förlorat mina reserabatter har jag måstat boka full-pris biljetter till London hela Maj, och ja.... vill inte ens tänka på det just nu. Hm... Kan säga att det inte blir billigt direkt....
'
Bäst jag lägger mig, hela rummet har börjat snurra! Efter en blandning av jetlag, sömnbrist och ett glas vin, då blir det så!
'
********************
'

P.S, Mamma, du får mig att skratta med dina kommentarer! :) Ja, du har rätt man blir bara tjock av öl, kanske bäst att hålla sig till dom där som heter 'Bright', hi hi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0