Who wants to come and pick up a lost air hostess?

Ok... so what are my options?
.
* Stanna i Glasgow för evigt och hyra en lägenhet?
* Stanna i Glasgow och jobba för BA härifrån?
* Vänta på meddelandet att BA har gått i konkurs och jag är arbetslös?
* Vänta på att inga flygplatser kommer att öppna, någonsin igen?
.
Eller kanske följande:
.
.
Måste kolla alla olika sätt att ta mig hem på, men hur ska jag ha råd med det? Verkar inte finnas några som helst hopp på att jag någonsin ska kunna ta mig hem till mitt nya liv och min älskade man i Sverige.
.
Snälla kom och hämta mig, någon!!
.


Kommentarer
Mattis

Men lilla Cilla, det är klart du kommer hem nu är du lite drama queen :)

Frågan är inte om utan när :] Puss

2010-04-19 @ 13:20:35
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0