You stupid awful, painful, killing migraine! :(

Jag tror jag tuppar av!! En ledig dag och jag ska direkt masta lida av Migran!! :( Min dator har dessutom pajat... suck. Maste anvanda Marks....
.
Jag har knappt sovit pa hela natten och imorse var jag tvungen att ringa doktorn, och fick komma dit direkt. Fick stolpiller, kul, hm. Men de kommer inte att funka, det vet jag redan. Inget hjalper. Innan jag sprang till dokorn var jag tvungen att stada eftersom min lata man Mark inte orkat i helgen och vi far besok ivkall av mamma och L-E. Ska bli mysigt och vi ska grilla, bara jag klarar av att ens vara vaken....
.
Ahhh varje minut tror jag att jag ska svimma, det gor sa fruktansvart ont, det sitter en kniv i tinningen!! Mark fick kliva upp och ge mig is inlindad i en handduk i natt och laga en kopp te, jag sov nog inte under hela natten. Varken gick genom huvet ner i nacken och jag tror jag skulle spy. Kul, man har ledigt och da far man migran. :( Fy!


Kommentarer
malin

kram, hoppas att du snart mår bättre...

2010-04-28 @ 21:16:27
URL: http://mallafors.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0