Zzzzzz........

Ok...fick tillslut beskedet att vi skulle flyga tillbaka till London i ett tomt plan i Onsdags kväll. Fick sova över på hotell i London och så på Torsdagen lyckades jag ÄNTLIGEN ta mig hem till min kära, underbara man!!!! Det kändes som jag varit borta i en månad p.g.a ovissheten som varit!
.
Vi hade en underbar Torsdagkväll och i Fredags köpte vi en balkong-grill och satt ute och grillade tills vi frös och pratade massor. Så härligt att äntligen få umgås, även fast det bara var två kvällar.
.
Imorse packade jag väskan och fick skjuts av Mark till Arlanda och nu har jag precis hoppat ner i min enormt stora hotellsäng i Newark, New Yersey. Ligger i min flispyjamas med min hotwaterbottle och äter ostkrokar och ögonen bara svider av trötthet.
.
Vill bara fara hem igen men måste stå ut tills Måndag. Jag är så orolig att det ska bli någon mer vulkan som exploderar.... snälla låt mig ta mig hem!
.
Har bestämt mig för att vara jättenyttig nu. Ska inte dricka alkohol och jag ska äta supernyttigt i flera, flera veckor. Ska börja med att gå på gymet imorgon (och sedan ska jag ut och motionera i affärerna!). ;)
.
Godnatt, snart somnar jag med TVn på och datorn i mitt knä.


Kommentarer
malin

skönt att ni i alla fall fick några mysiga timmar tillsammans innan du var tvungen att åka iväg igen.. tänker på dig - kram vännen

2010-04-25 @ 09:12:39
URL: http://mallafors.blogspot.com
modern

Bra att jag inte ringde o störde då när ni hade en så mysig kväll. Nej, nu tror jag vulkanen har lugnat sig ett tag, meen det är inte synd om oss - tänk stackarna på Island som inte ens kan ha sina djur ute o de som har fått lämna sina hem för att de äri risksonen. då är det lyxproblem som resenärer o personal på flyget haft. vi hörs till veckan o ses.

2010-04-25 @ 21:23:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0