Alkoholfritt? Ja tack!

Tack till er som skickar så fina kommentarer, Maria och Jenny bl.a. Måste dock säga till min moder (angående tidigare inlägg) att jag vet att mina vänner inte är så knasiga att de tror jag dricker alkohol när jag är gravid, så det så! Nu för tiden finns den massor med alkoholfritt öl, vilken ät min räddare i nöden nu för tiden! Dessutom kan jag alltid köra hem! :) Det är så här att min älskade mamma har fått för sig att jag är alkoholist sedan ett par år tillbaka. Men att dricka vin till middagen och socialt betyder inte att man är alkoholist. Dessutom sedan jag blev gravid har jag inte druckit ett endaste glas med alkohol! Så det så!
.
***********************************************
.
Så till helgen....
.
Hade en jättehärlig helg. For in på Stockholm pride paraden i Lördags vilket var ganska kul, spenderade eftermiddagen på Söder och så Söndagen med Kicki på Lidingö. Hon visade oss Pernilla W's hus, Orups hus (en riktigt Hollywood tour a la Lidingö) och så grillade vi vid havet och avslutade dagen med fika i hennes lägenhet......... hm........ och det fick mig att städa idag. Det finns ingen som har det så ordningssamt och fint hemma som Kicki, så man kan lätt få lite ångest över hur lat man själv är! ;) Hon hade bakat goda bullar också, så jag tror jag ska baka likadana ikväll, tack för receptet Kicki!
.
.
.
Våra galna, tiggande fiskar! Så fort de ser mig simmar det upp till hörnet och gapar som några riktiga gamar!
.
.
Stockoholm pride
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0