Härliga storm!

Hm...vem som än la ut kommentarerna på min blogg i dag - tack så mycket! Men jag vet inte vem du är?

Här sitter jag, mitt i natten nästan, medan mamma och L-E snusar där uppe på övervåningen. Det stormar ute, regnet öser ner, det är nattsvart utanför och vinden bara susar i träden. Tyckte precis jag såg någon titta in genom fönstret här på baksidan och hjärtat hoppade upp i halsgropen och jag blev alldeles förlamad av skräck, men det visade sig vara en buske som blåste. Mammas alla änglaspel (eller vad man kallar dem) bara plingar ute på bron, så där som det gjorde i skräckfilmen 'Handen som gungade vaggan'. Brrrrrr. Jag älskar dock att vara inne när stormen viner. Helst ska det vara med åska och blixtrar och storm så att rutorna skallrar!

Ikväll var vi bjudna på middag hos Erssons. Åh så härligt! Så god mat, så härligt sällskap och fick även träffa Fanny och se en skymt av kära Jenny! Alltid är det lika roligt att träffa den här familjen, och man är alldeles varm i kroppen när man har varit i deras välkomnande hem.

Tog med mig min kära farmor på fika idag också och en liten åktur, vi fikade och surrade inne på cafet så att alla andra bara verkade sitta och lyssna på oss, kunde de inte roa sig på eget håll??

Nej nu ska jag och lilla babyn i magen gå och sova (den borde sova gott efter all god mat vi fått ikväll!). Vore skönt om jag var ur sängen och ätit frukost före klockan 12 någon dag!



Kommentarer
Fanny

Tack själv för en mysig kväll igår! Det var så roligt att träffa er båda två :)

2010-08-25 @ 20:41:26
URL: http://effet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0