Jorden runt och värst av alla är Sverige!

Alltså jag har varit runt världen mitt i all vild, galen trafik med hjärtat i halsen i Cairo, Afrika, Indien, Pakistan, Bangladesh, Thailand, Hong Kong, Tokyo, New York osv, osv, osv. Jag har kört bil i en massa olika länder, bl.a genom hela London, halva Amerika, Spanien, Portugal, Australien och...ja, you name it! Men aldrig har jag sett sämre bilförare än i Sverige! Hur kan det vara så svårt att ta körkort här när folk i alla fall inte vet hur man kör?! Skjutsade precis Mark till Globen på hans kurs sedan åkte jag genom Södermalm för att hämta upp hans mobiltelefon. Vet inte hur ofta hjärtat bankar när jag kör i Stockholm p.g.a någon idiot som kör som en dåre och byter fil utan att se sig om och som kör rakt ut fast jag är på en huvudväg och de kommer från en sidogata! Idioter!!
.
***************************
.
Idag har jag i alla fall provat på gravid-yoga. Ganska kul men får se om det känns något imorgon. Jag förstår dock inte varför man ska måste andas så mycket, jag blev helt svimfärdig. Det skulle vara bra för barnet, men varför då? Hur som helst så påverkade det bebisen på något sätt, för den har varit jätteaktiv i eftermiddag. Simmar runt och rör sig där inne! Längtar tills Mark kan uppleva det hela han med, det känns ju så starkt inne i magen men inte utanpå!
.
Har iaf bestämt mig för att bli mer hälsosam och aktiv nu, det känns bra! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0