Min älskade familj!

Tillbaka på Hemmanet, Kvissleby, Sundsvall uppe i kära Norrland! Har tillbringat en underbar vecka, först med släkten här i Sundsvall och sedan nästan en hel vecka uppe i Solberg i Lars-Everts hus. Där har vi vilat, fiskat, gått Stockholms-gatorna, grillat ute i vildmarken och fått så mycket frisk luft att jag ibland blev dödstrött!

Ja det är så härligt där uppe, man vill bara stanna i evighet, speciellt så där med familjen! Idag på vägen hem bjöd mamma oss alla på lyxlunch på Höga kusten hotellet (har alltid velat åka dit!!) och sedan fick vi också se familjen Nordströms nya vackra hus och område! Åh vad fint, jag blev nästan tårögd när vi körde in på infarten och fick bita ihop så de inte trodde jag blivit helt galen! Hur kan man älska en familj så mycket?

Nej jag ska nu sluta mumsa i mig Rollokola fyllda med choklad och gå och ringa min stackars man som fick köra hem ensam till Stockholm ikväll. Vår bebis har förresten börjat sparka ordentligt så man kan känna den utanpå magen, det är en enormt farsinerande känsla! ♥

Stal ett par bilder av Matilda så länge, tills jag kan ladda upp mina egna......... ;)

Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden


Kommentarer
Anna ZAAR

2010-08-23 @ 23:49:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0