Brrrrrrrrrrrr....Brrrahamas!!

Anlande i Bahamas i eftermiddag och tog optimistiskt mig ner till stranden med min vodka och tonic och satt och surrade med piloterna och mina kollegor tills det blev KALLT!!!!??? Va? Kan det vara kallt i Bahamas? Fick ta mig in medan de andra sitter kvar. Jag orkar inte med att frysa. Jag kommer i alla fall inte att vara bakis imorgon, hi hi!!

Jag fick i alla fall kanna den mjuka sanden sippa in i mina flipflops, fast det var en kall sand!

Hoppas att det blir sol och fint imorgon annars tar jag mig till gymet innan vi ska fara (och jobba) under eftermiddagen till en liten o nagonstans i karibien, minns inte ens vad den hette?

Godnatt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0