Ghana

Hm....sov i tolv timmar inatt! Hade verkligt konstiga drommar....inget jag vill skriva om har direkt! :p

Jag sitter nu i hotellets business centre i Accra, Ghana. Har aldrig varit hit men resan ar sa kort att jag inte har tid till att ta mig ut pa seightseing. Skulle vilja ta mig till ett barnhem men vill inte fara ensam. Tog pa mig min bikini istallet (jag kom i den, jippiiiiii) och gick ner till poolen. Och fyyyyyyyyy vad det var vidrigt hett, alldeles kvavt och solen stekte, jag klarade bara av att ligga ner en liten stund sedan fick jag fly. Urkkkkkkkkk! Vet inte vad det e med mig, men jag klarar inte av hetta, det ger mig migran och det vill jag inte ha!

Ska istallet ta mig till gymet. Det kanns sa himla bra efter man varit och jag ska inte ge upp. Bara ett dygn tills jag sitter hemma i Chiswick igen med min underbara man! Mmmmm......

Hoppas ni har en bra helg hemma med era familjer era lyckostar!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0