Montreal

Nu sitter jag i hotelreceptionen i Montreal, Kanada. Ska ta mig ut i snon och kylan och se om jag kan hitta lite mat.... Har varit pa gymet och har blekt mitt har. Min toa gick inte att spola och jag ringde efter en ingengor som kom precis nar jag hade blekningsmedel i huvet...han tittade pa mig med en konstig blick. Ha ha. Han fixade iaf toan tillslut! Hela badrummet stank av blekningsmedel och han verkade lite fundersam....

Helgen i Stockholm var underbar!!! Det var -10 grader och superkallt med en massa sno och det fick Mark att se fram emot flytten ANNU mer eftersom han tycker sa mycket om sno!! Vi hade det riktigt mysigt med mamma och Lars-Evert och fick allt som vi skulle fixat! Gick till Skattemyndigheten och bokforde Mark, gick till banken (dar vi traffade en irakisk tjej som var helt underbar!!) och gick pa middag med Anna och Neal och sedan tog de oss till nya lyan for en rundtur - VARAN nya lagenhet!!!!!! Fick t.o.m en nyckel! Vi var och traffade nya hyresvarden med, och han verkar trevlig. Det kanns super nu och vi ser verkligen fram emot flytten i Mars!! :)

I Fredags gick jag, mamma och Mark fran Sodermalm genom Gamla Stan (medan Mark fotograferade de fina vinter-vyerna) och till sergels torg och sedan tillbaka. Det var superkallt! Sedan kom Lars-Evert och motte oss och vi gick pa ett par pubar och avslutade dagen med att slappa i soffan med ett glas vin. Helt underbart!

Och nu har som sagt tagit mig till vintern i Kanada. Ska fara hem ikvall, tack och lov. Blir less pa att aldrig vara hemma med Mark!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0