Tror ni på det?

Alltså, jag måste lägga in ett andra inlägg för idag...

Jag har precis chattat med min barndomskompis Maria Norlin (nu Norlander) och hon började skriva om vår barndom! Hon skrev så mycket minnen att jag fick mig ett riktigt gott skratt här i soffan och vem gillar inte ett gott skratt som piggar upp när man mår lite dåligt?!
Hon skrev att hon minns hur strulig jag var som liten... Hur jag brukade springa till bussen och måla på mig maskara samtidigt som jag sprang eftersom jag alltid var sen (och att jag var duktig på det!), hur jag brukade hoppa på hennes nybäddade säng så hon blev galen och att jag en dag hittade min cyckel bakanför ett skjul nere vid bussen och den hade stått där hela vintern- och jag hade glömt det! Hon skrev om när jag råkade ta pappas väska till skolan eftersom vi hade en likadan och hade inga böcker! Hon skrev också om hur hon aldrig fick låna Mulen eftersom jag sa att den luktade min lukt och inte fick förstöras!!
Ha ha haaaaaaaaa! Näe, tror ni på allt det där? Hm... vet inte om hon fibbar lite här och där?!!


Kommentarer
mamma

Ja, jag tror på det Maria sa.

2010-01-20 @ 13:47:46
LEE

Hej!

Har ni läst mitt mail, denna vecka ?

LEE

2010-01-23 @ 18:59:52
mamma

kan Lee få en återkoppling på sitt mail och sitt sms till dig

2010-01-24 @ 20:37:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0