1:a klass, hamburgare och regn

Sitter på tåget (1:a klass såklart! :) hem till min man och Stockholm och försöker få mitt antivirus att funka. Min dator har nog inte långt kvar, den är helskum..... Letar också en bil........suck!!!!!!!!
.
Har haft det underbart där hemma och fast min syrra tycker jag klagar på att jag är trött så älskar jag hennes ungar mer än allt på jorden, de är det mest underbaraste som finns. Jag är fortfarande ingen som sitter och suktar när jag ser främmande barn, men när jag ser dessa små pojkar smälter hjärtat och jag vill bara äta upp dem, gosa, pussa och borra in näsan i deras små nackar!! De är så väluppfostrade och så snälla och nu börjar jag oroa mig för hur jag ska klara av att uppfostra barn...... hm? Måste få tips av mattis och tobbe!!
.
Alex kissade förresten på min väska och mina skor igår på Dyket och vad gör det?! Tur bara som Katja sa att det inte var en Louis Vuitton!  :)
.
Har haft fantastiskt mysigt uppe i Sundsvall denna vecka. Och idag gick mamma och jag på stan och shoppade och skulle luncha så lyxigt och hamnade på Mc Donalds och åt världens godaste hamburgare!! Mmmmmmmmm..... Avslutade med en mjukglass sådär bara så att jag ska kunna komma i mina nya gravid-mamma-kläder, hi hi! Blixten och åskan dundrade förbi och regnet öste ner innan jag for, så himla mysigt!!
.
Måste slutligen bara lägga in ett tips på min moster Malins blogg: www.moalins.blogg.se som har världens finaste foton på min släkt och här nedan har jag stulit en bild av mattis på mina älsklingar!
.


Kommentarer
Mattis

Gumman du behöver inga tips från mig eller någon annan. DU kommer klara det galant och du kommer veta precis hur man ska göra. Alla gör det på sitt sätt, och jag är säker på att ditt sätt kommer vara det absolut bästa för din lilla bäbis :) Love You

2010-07-01 @ 06:38:46
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0