Dagar i bilder!

Igår tog jag mig till Haga parken på 'commuter träff' med andra BA flygvärdinnor som är på strejk! Vi hann med fjärilsmuseét, en promenad runt Vicoria och Daniel's nya slott och en stund i solen.
.
.
Sedan var det dags för en syster-träff på Södermalm. Mattis är på kurs i Stockholm i veckan, så kul att vi kan ses! Hittade en supermysig restaurang som heter 'Koh Phan Jang' där vi åt thai-mat och satt i en Tok Tok och åt middag! Kändes precis som jag tagit mig till Bangkok- utan att behöva betala för biljetten! Hääääärligt! Sedan satt vi på Medborgarplatsen och tog oss en öl i kvälls-kylan!
.
.
Här följer lite bilder från helgen också, och Monica's 50-års kalas och grillfest i pappas stuga! Tyvärr är hon vääääldigt bra att gömma sig för kameran, så det är lite svårt att se henne i bakgrunden. Ni kan ju försöka iaf! :)
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0