Först sommarkvällen på Grönan!

Alltså, Stockholm måste vara världens vackraste stad, och där bor JAG!!
.
Igår tog jag båten från Slussen till Grönan och stod ute i den ljumma sommar-värmen i jeansklänning och bara njöt av att kunna åka BÅT till dansen! På Grönan stod min kära kompis Kicki och väntade och vi gick in och dansade hela kvällen till Blender. Buggade, dansade runt och surrade i flera timmar. Kände ett tag att jag nästan måste nypa mig själv, där stod jag medan musiken spelades och såg runt på alla som glatt buggade runt i kvällssolen och solen sken fast det var så sent på kvällen.
.
Pratade lite med Lasse som vi känner i bandet, fnittrade lite med Kicki (eftersom vi ALLTID är sist ut!!) och sprang glatt ner till Djurgårds-färjan. Jag bara stod där och njöt i de ljumma vindarna på väg tillbaka till Slussen. Promenerade genom Söder, genom Medborgarplatsen och kollade in alla ute barer fulla med folk och musik och tog mig sedan till Söders station och hem.
.
Känner mig så lyckligt lottad. Jag älskar Stockholm!
.
Nu ska jag packa väskan för vår helg-resa till Sundsvall! ♥
.


Kommentarer
Jenny

Det låter supermysigt!! :)

2010-05-21 @ 15:47:34
Solmaz

Såg du inte mig då?? Jag var på en uteservering på medborgarplatsen igår.. Mkt trevligt! Längtar tills vi ses i juni! Kraam

2010-05-22 @ 18:19:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0