Fy bubblan!

Åh, fy sjutton vad jobbigt det har varit..... har äntligen precis lyckats kliva upp och laga frukost utan att nästan svimma. Kan sitta upp i soffan i stället för att ligga. Tror kanske att jag t.o.m kan ta mig in i duschen!
.
Har haft den vidrigaste migränen jag tror jag någonsin haft i nästa två dygn och ingenting hjälpte. Stackars Mark fick tillbringa sin lediga Torsdag med att ligga bredvid mig i soffan och passa upp mig som bara låg och gnällde.
.
Känner fortfarande migränen djupt där inne i tinningen som hotar med att när som helst komma tillbaka, så måste ta det så lugnt jag kan. Min kompis Jessica är nere från Sundsvall och vill gå ut och festa på stan ikväll, och fast det låter lockande finns det tyvärr inte en chans att jag klarar av det nu. En droppe alkohol och migränen kommer tillbaka på en sekund! Vi kunde inte ens ta oss till Kicki på middag i Onsdags, och jag som sett fram emot det!
.
Undra varför jag måste ha så många, vidriga attacker just nu? Varför måste migränen förstöra så mycket i mitt liv?
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0