Härliga helgen!

Så har helgen bara flygit förbi, whoooooosh!! Vi fick storfrämmande i form av the love-couple Jenny och Micke vilket gjorde helgen till ett härligt minne!
.
Det blev en blandning av Mongolian BBQ (då vi alla höll på att spricka efterråt, ni kan ju kanske liska ut varför), shopping på stan till slapp och grillining hemma hos oss. Sommarkrysset på Grönan blev istället för en planerad liveshow upplevd i soffan (fyyyyyyyy vad kallt det var i Lördags!!) följd av Melodifestivalen. Söndagen blev en shopping runda på stan.
.
I går eftermiddag när J & M hade åkt hem träffade vi Dana i stan och for hem till oss och grillade och pratade heeeela kvällen! Kändes ovanligt men kul att ha en kompis från LONDON här hos oss! Hon flyger ju också för BA och hade en resa hit så vi hade tur och kunde träffas! :)
.
Härligt! På toppen av allt fick jag mig en härlig lång morsdags-pratstund med mamma innan det blev läggdags! ♥
.
Här kommer lite bilder från helgen..... de flesta heeeeelt normala! ;)
.
.
Jag och Dana!
.


Kommentarer
Jenny

Ja Cilla - va härligt o roligt det var!! :) Hela bussresan hem igår satt jag och Micke o nynnade på Apricot stone.. Konstigt ;)



Tack, tack, tack för allt!



Kram

2010-05-31 @ 12:46:38
Anonym

Åt ni på Djingis Khan? =)

2010-05-31 @ 19:48:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0