Let me introduce Alf, Berit och Cecil.

Blääääääääääääää, när ska min himla förkylning gå bort??? Jag blir GALEN!!!!!!!! Jag är inte van eftersom jag aldrig blir sjuk annars och nu har det hållt i sig flera dagar. Men nu har jag legat i soffan och knappt tagit mig ut på flera dagar så det är dags att ta sig i kragen och STÄDA!! Golvet är smutsigt och eftersom jag tagit ledigt denna vecka (så skönt!!) vill jag ha rent till helgen.
.
Detta blir den första helgen jag och Mark har ledigt tillsammans sedan vi flyttade hit! Jippiii! Kanske blir det lite mys på stan, grillning på balkongen med lite vin och kanske kan vi äntligen fixa till i sovrummet!
.
Ikväll ska vi på middag hos våra kompisar Anna och Neal och vi ska ta dit deras bokhyllor som stått här sedan vi flyttade in. Då får vi plats för skrivbord och datorn där inne, och kan sätta upp våra gardiner, jippii! Härligt att få lite gjort.
.
I eftermiddag ska jag också in till stan och träffa min kära syster som varit på kurs i Lidingö hela veckan. Vi hinner med en snabbis-fika innan hon ska med tåget hem! ♥ Helst vill jag ju att hon ska stanna i helgen men hon vill nog hem till sina pojkar.
.
Vill bara upplysa om att vi också har nya fiskar, två kompisar till Berit. De heter Alf och Cecil. Tyvärr är Berit lite elak mot dem och jagar dem runt, runt när de försöker ta hennes mat, den tjockisen. Hoppas hon inte äter upp dem! Suck, hon är verkligen självisk. Tänk att fiskar kan ha såna personligheter!
.


Kommentarer
Anonym

Kommer du ihåg när du hade vandrande pinnar!? Det är kanske dax för en sån.

Maria

2010-05-07 @ 12:31:01
Mattis

Tack för en mysig fikastund igår gumman! Puss!

2010-05-08 @ 21:00:13
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0