Lovely memories along with Berit's company....

Mark sover och klockan är 21.00!!!!!! Hutlöst vilken karl man har! Han är ioförsig sjuk precis som jag och trött från jobbet men hur kan man gå och lägga sig när det fortfarande är dagsljus ute? Fattar inte.
.
Måste sitta uppe själv men ser i alla fall skuggorna i från en simmande Berit i garderobsdörren. Känns tryggt att hon är där och håller mig sällskap. ♥ Min lilla Berit.
.
För er som inte vet det har vår älskade fisk Bob dött. Känns verkligen sorgligt men han är begravd ute under ett träd på ett fint ställe. Stackars Bob. Varje gång jag går förbi fisktanken tänker jag på honom och blir lite sur på Berit, men å andra sidan kan ju inte hon rå för det  och hon ser lite uttråkad ut. Och FET....är hon med barn??
.
Har kollat på lite kort från New York. Åh vad jag längtar tillbaka. Det var en sån där resa när vi bara hade så otroligt mysigt tillsammans, varje sekund så värdefull. Underbart!! Här medföljer lite bilder....
.


Kommentarer
monica

har precis pratat med din far. jag blir avis. tråkigt med BOB, glömde fråga när du var hemma. kramizar till er båda

2010-05-05 @ 22:21:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0