Lyxproblem...

Alla gånger jag har problem så verkar min mamma och syster kalla det 'lyxproblem'. Ja visst, jag ska väl inte klaga, jag har det ju så bra. Men å andra sidan så har de väl aldrig haft migrän heller? Nej, det har de inte. Så idag är det inget 'lyxproblem', idag är det riktiga problem.
.
Jag hann vara nästan (inte helt) frisk i två dagar, första gången sedan migränen började den 26 April och följdes av en alldeles för lång förkylning.
.
Så ligger man här med migrän igen.... Tror nacken ska gå av av smärta, har knappt sovit på hela natten och den känns som någon vrider om en stor kniv djupt inne i tinningen, som om de kört in den bakom ögat. Jag vill bara spy.
.
Och vi som ska på middag hos min kompis Kicki ikväll, jag som sett fram emot det. Jag kan nog åka ändå men vet hur dåligt jag kommer att må. Och Mark är ledig imorgon så vi tänkte göra något mysigt. Men när migränen kommer så här starkt, då blir man liggandes i tre dagar MINST. Inget hjälper, inga mediciner, ingenting.
.
Jag orkar inte med de följande tre dagarna, det vet jag redan nu............


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0