Sista April!

Min dator e fortfarande trasig...vill ha en ny men har inte pengar till det just nu. Jobbigt att skriva med Marks dator som fattas svenska alfabetet, men men....
.
Hade en underbar helg i SUNDSVALL med familjen! Fick skjuts med Lars-Evert i Fredags och fick middag av mamma innan vi bar ivag till Hemmanets majbrasa. Svinkallt och massor med folk, gick hand i hand med min underbara Sebbe, pratade med familj, slakt och vanner och kande mig allmant lycklig. Efter var det fest hos mamma med grillkorv. Alla karlar hamnade ute vid grillen med sina fickpluntor och olburkar medan vi tjejer satt inne och skvallrade.
.
Lordagen blev det fika pa stan, en titt in till Maricell och hennes kompisar och en fika hos Jenny och Micke. Kvallen blev som Mark ville, mys och middag hos mamma och L-E.
.
Sondagen en snabbis hos mormor och farmor med pappa, Monica och sjalvklart favvisfamiljen Mattis, Tobbe, Sebbe och lillbusen Alex innan vi fick skjuts tillbaka hem med L-E!
.
Ja snacka om fullt os! Om ni ens orkade lasa detta kan ni ju kanske tanka er hur sega vi var nar vi kom hem igar! Men det var mysigt, det finns inget som gor en mer lycklig an att vara med familjen.
.
Jag har fortfarande ledigt och idag e det fullt upp med stadning, tvatt och mathandling ikvall. Cilla en husfru? Ja idag e det verkligen sa!
.
Skickar en stor tanke till familjen E idag. Tanker pa er varje minut och ber for er!
.
Kopierar till sist en bild stulen av Mattis, min alskade syster och jag pa stan:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0