Sommar!

Är det sommar redan? Hur kunde det gå från svinkallt till varmt och 20 grader på ett par veckor? Häääärligt är det iaf och jag ska inte klaga!
.
Ett svart moln på himlen är dock strejken på mitt jobb som skulle börja om idag.... men så vann BA ett 'courtcase' mot facket igår helt plötsligt så att vi inte FÅR strejka fast 81 % av oss röstat JA! Jag fattar inte hur BA kan styra och ställa och hur det inte verkar finnas några som helst lagar i England? Undra om jag ens har ett jobb om några månader? Ser väldigt svart ut just nu. Försöker ta ett djupt andetag och lugna ner mig..... Har inte jobbat nu på ett par veckor så känner mig så långt ifrån det på samma sätt och är rädd för att gå tillbaka.
.
**************************************

Måste också lägga till...
Att en STOR ljuspunkt på himlen är att min kära, kära moster Kicki har kämpat sig genom en mycket svår och allvarlig operation och sjukdom och igår fick jag äntligen höra hennes glada röst och hon hade fått komma hem igen! Jag hade tårarna rinnandes ner för kinderna under hela samtalet och jag måste säga att hon är den mest starka, fantastiska människa jag någonsin träffat! Hon borde ge hopp till alla andra där ute som kämpar och vill ge upp. Hon är som en solstråle!

***************************************
.
Här kommer till sist lite bilder från sommaren i Stockholm!
.
.
Pizza-bak!
.
.
Vår lägenhet och balkong gömmer sig bakanför Mark
.
.
Vår kära Cheva van som ska säljas...snyft!
.


Kommentarer
Kicki

Tack för dina fina ord Cilla! Det är inte konstigt att man känner sig stark och fylld av glädje när man har så många underbarar människor som tänker på mig och ber för mig. Jag kommer aldrig att glömma att du satt i kyrkan i Atlanta och bad för mig Cilla. Det får mig att känna hur tårarna kommer. Tänk att så många böner från så olika håll sändes till Gud. Det är klart att då kunde det inte bli annat än bra!!!!

Längtar till helgen att få träffa dig och Mark! (ser jättemysigt ut hos er i Stockholm, härligt att ni trivs i Sverge. Kram/moster Kicki

2010-05-18 @ 21:27:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0