Struntprat....

Ligger i soffan och har ätit väldigt sen frukost. Tvätten snurrar runt, runt nere i maskinerna i tvättstugan och jag måste snart tillbaka dit ner. Suck.... Torktumlaren är dessutom trasig så måste hänga varenda undis och socka i torkskåpet! Plågsamt!!
.
Var till doktorn igår och ska tillbaka på Måndag och göra en massa tester angående min migrän. Har ju haft den sedan jag var 15 så jag vet inte om någonting kommer att hjälpa men man kan ju iaf inte förlora något på det. Får inte dricka någon alkohol och måste äta nyttigt nu och se om det ska hjälpa också innan testerna.... Nu är det lustigt nog ett program på TV om 'Hortons huvudvärk', vekrar ännu värre än migrän! Huva!!
.
Har så mycket annat också som måste göras, en massa räkningar som ska betalas bl.a. Trist!
.
En riktig tråkdag med andra ord men ikväll blir det förhoppningsvis lite roligare om jag får träffa min syster som är i Stockholm på kurs!
.
Dags för tvätten........
.
Detta vore jag om jag vågade:
.
.
Så här tvättar de i Zambia.... ser faktiskt lite roligare ut måste jag säga än i vår tvättstuga!!
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0