Underbart!

Åh vad det är skönt att inte ha behövt jobba på ett par veckor. (Måste snart tillbaka men det får jag ta tag i sedan...)
.
Idag gick jag ner till Älvsjö i solen och värmen och träffade Åsa som också pendlar och jobbar för BA precis som mig. Vi gick på ett mysigt cafe och åt räkmackor, drack latte och surrade i nästan fyra timmar!!! Det var så roligt, vi skulle nog ha kunnat prata resten av dagen om det inte vore för att vi båda var tvunga att skynda oss hem.
.
Väl hemma var det bara att vända om och åka och träffa Mark vid Globen eftersom jag skulle med på hans SFI-kurs och få lite tips om hur man lär sin partner svenska. Där fick vi fika och träffa andra par i samma situation som oss, och efter några timmar hade vi vips träffat en grupp nya kompisar! Vi bestämde att vi ska träffas och hitta på något, typ gå på någon pub eller så! Jättekul var det och jag känner mig så där glad och pigg just nu, det är alltid lika kul att träffa nytt folk! Många av paren hade träffats i London precis som jag och Mark! :)
.
Nu ska jag nöjd och glad gå och lägga mig. Imorgon blir det dans med Kicki på Gröna Lund och sedan bär det av till Sundsvall i helgen! Tack vare min kära pappa (tack pappa) och syster hade vi vips pengar på kontot för att boka bussen hem till dem... vi hade ju egentligen inte råd att boka och så fick vi biljetterna av pappa. Vilken familj man har! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0