Happy! :)

Hade jättemysigt igår! Det var såååååå varmt ute, helt otroligt, som värsta sommardagen! Vi åt frukost på balkongen och sedan for vi och handlade och där träffade jag en kompis från British Airways så vi surrade i evighet. Hon bor alldeles här så vi ska träffas något!
.
For hem och städade lite och förberedde inför kvällen medan Mark for på svensexa nere i Gamla stan. På kvällen kom mina vänner Anna och Kicki och vi satt ute och drack en drink i solen, åt thai mat och pratade hela kvällen tills Mark kom hem, hm, ganska full. Han hade med sig blommor som han fått av någon kille på tunnelbanan.... (ehhhhhh......????).
.
Nu ska jag diska upp efter gårdagen. Känner mig så himla lycklig att jag bor i Sverige igen! I Fredags efter jag träffat min gamla kompis Jessica i stan och surrat i flera timmar och var på väg hem, fick jag ett sånt lyckorus strömma genom mig. Det är så ljust och fint nu på kvällarna, vi har egen lägenhet och jag har mina nära och kära mycket närmare. Det är såååå häääääärligt!
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0