Blä-dag!

Idag är en sån där dag när man bara känner sig så obekväm och less! Och igår var jag så glad och pigg, konstigt! Jag var hos mormor med evelina, Khodor och Erssons, sedan på Folksam och såg Matildas nya kontor, sen på Birsta och åt med mamma, L-E och Mattis och kollade på barnvagn och sedan tillbaka till mormor där typ halva släkten var. Kände mig så lycklig för alla glada nyheter och bara så glad!
.
Idag är allt så jobbigt. Tog y-bussen hem och ska på skriv-kurs ikväll. Men känner mig irriterad på allt och alla. Så obekväm, ont i magen, spyfärdig och svettig. Fick duscha i kallvatten när jag kom hem. Allt folk på buss och tunnelbandor som är oförskämda, rulltrappor som inte funkar så man måste bära allt upp och ner. På centralstationen där allt är så stökigt och de bygger aldrig klart! På Marks svenska kurs som är det sämsta jag någonsin hört talas om och på folk som säger att man bara gnäller för att man är gravid. Jag älskar att vänta barn, såklart, för jag väntar på något alldeles speciellt som jag har turen att få vara med om, men det är inte så kul de dagar då man är otymplig, svettig och bara vill spy!! När man knappt kan ta sig upp för trappan av sammandragningar, när det trycker på så blåsan håller på att sprängas och kroppen är så otymplig att man aldrig får sova ordentligt. Allt gör ont just nu. Tror jag ska gå och lägga mig.
.
Nu ska gnällfisen gå och lägga sig fast klockan är 14.53.


Kommentarer
Johan Ruda

Aaw, hoppas du vaknar upp igen med ditt vanliga glada jag igen! :)



Kram!

2010-11-03 @ 17:23:56
URL: http://www.johanruda.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0