Snöstorm i vecka 32!

Så var det dags för ultraljud.....
.
En snöig dag i Stockholm, så mysigt! Mark fick sluta tidigare och vi åt lunch hemma och sedan for vi på IKEA och köpte ett skrivbord och fick tag i en sop till all snö på bilen (till en minst sagt förtjust Australienare). Sedan for vi i snöyran till Liljeholmen och barnmorskan.
.
De hade sagt att jag kanske, kanske måste få göra kejsarsnitt men jag slapp! Puh! Moderkakan hade växt lite uppåt så den låg inte ivägen för bebisen att ta sig ut, och det gjorde mig så lättad! Och där låg den, vår alldeles egna lilla kärlek. Vi såg den lillas fötter och fingrar, naglar och näsa. Den låg och plutade med munnen precis som Mark brukar göra! Jag är redan kär i den lilla sötnosen som sparkar i mig varje dag! Bebisen (eller Junior som den 'heter') har nu lagt sig med huvet nedåt för att göra sig redo för födseln! Wow! Hur visste den det?
.
Vi for hem efteråt och byggde skrivbord och lagade Indian Chicken Tikka Masala med garlic naan till vårt kära besök för kvällen; Lars-Evert! Jättemysigt hade vi!
.
Här kommer ett par bilder!
.
De allra första inhandlade kläderna till BB!
.
.
En stor och klumpig blivande mamma!
.


Kommentarer
Mattis

Sitter med tårarna i ögonen gumman. Du är så fin!

Och lillbebisen hon kommer också vara fin :)(men T är säker att det är en pojke...)

2010-11-10 @ 08:35:46
m a r i c e l

åååååh du är så vacker cilla!! längtar tills vi får ses igen :)

2010-11-12 @ 11:36:03
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0