Jag älskar KYLA!

Idag klarade jag mig i alla fall ner till tvättstugan och ut på en liten prommis. Rullade mig upp för en brant backe och tappade sedan bort mig lite. När jag precis tänkte ringa någon och be dem kolla upp hur jag skulle ta mig hem på Google så hittade jag i alla fall rätt väg hem! Så härligt och kallt det är ute! Jag är så varm av mig nu när jag är så gravid och det är skönt med kyla. Ibland har jag balkongdörren öppen när Mark kommer hem och han fryser och stänger den!! Annars brukar det vara tvärtom i vårt förhållande, jag fryser och han svettas! Ha ha!
.
Nu ska jag skriva lite inför min skriv-kurs ikväll. Det är jättekul att gå på den där kursen. Man får inspiration och härligt att få komma ut bland lite folk! Kanske jag kan publisera någon liten historia som jag skrivit här efterråt? Om jag törs! ;)
.
Här kommer några bilder från vintern i Sundsvall! Tyvärr gick det inte att ladda ner fler bilder som jag hade på kära Familjen Nordström. Vet inte varför?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0