Vår underbara helg! :)

Sitter med migrän och undrar VARFÖR jag haft så ont i magen i tre nätter i rad? Kan knappt sova och som alltid när jag har problem med magen slutar det i migrän. :( BLÄ!! Har någon konstig ond värk som på nätterna går in i ryggen, men jag vet att det inte har med bebisen att göra, inga förvärkar eller något, så jag antar att det bara är nån mag-grej...... Ska snart till barnmorskan så kanske kan fråga henne.
.
Helgen var helt fantastisk! Profylax-kursen var värt vartenda öre. Till alla som planerar att skaffa barn - gå kursen!!!!! Vi fick lära oss att slappna av, andas, jobba tillsammans som ett par under hela förlossningen, Mark fick lära sig att massera mig på rätt sätt och vår kursledare var så rolig att vi skrattade jättemycket! Vi träffade också några par som vi förhoppningsvis håller kontakten med. Speciellt ett par som bestod av en svensk tjej och en Australienare från nästan samma ställe som Mark! Vi satt och surrade i timtals efter kursen och åt lunch och jag tror nog att vi kommer att förbli vänner med dem. De bor tyvärr ganska långt härifrån men ändå.....
.
I går (Söndag) var det dags för städdag ute med alla som bor i vårt hus! Solen sken och det var så där krispigt kallt ute och vi tog tag i krattning av löv, vissa städade inne och vi andra ute på gården. Efterråt grillade vi korv och fikade vid vår grillplats och om det inte vore för att vi höll på att frysa i hjäl så hade vi nog stått kvar där än och surrat! Vilka trevliga grannar vi har!! Mest unga men också några medelålders, alla lika trevliga! :) Nu längtar jag till våren då vi ska ha grillfest!
.
Söndagen avslutades med att vi for och beställde vår nya, fina Brio Happy barnvagn och sedan kom Åsa på besök några timmar. Vi åt hemgjorda cupcakes och surrade en massa tills vi nästan fick ont i halsen! En minst sagt lyckad helg! :)
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0