Ensam mamma söker ett liv!! 'SUCK'!!!!

Tredje dagen inomhus! Okej, jag gillar verkligen vår nya lägenhet men nu börjar jag faktiskt få nog av att sitta inne. Skulle gå på en promenad med åsa igår och vi skulle till henne på middag, men ingenting blev av. Jag låg bara på soffan hela dagen och var riktigt grining när min stackars man kom hem. Känns vidrigt att ligga hemma med en sån enorm smärta och illamående och knappt kunna se på TV ens en gång! Solen skiner och hösten ser underbar ut, men jag kan inte ta del av den. Idag är det migrän-dag nummer tre. Får se om det vanliga mönstret håller i sig och jag kanske kan bli frisk ikväll efter 72 timmar? Men sedan blir man ju så seg och helt slut, det tar på krafterna och det tar tid att hämta igen sig.
.
Min dator funkar inte och jag kan inte ens ladda ner nya bilder på vår lägenhet..... suck! Sitter och skriver på Marks engelska dator och klistrar in VARENDA himla bokstav å, ä och ö!! Man kan ju bli galen för mindre!! Varför ska svenska alfabetet vara sa idiotiskt?!!!
.
Tröstar mig med att Matilda och Tobbe snart anländer i storstan och vi kan njuta av en helg tillsammans! Det blir ladiesnight, rundor på stan och mys! Synd bara att det tydligen ska SNöA???!!!!!!!!! Well, well, time will tell!
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0