Himla skitdag!

Gnäll.....
.
Idag har det varit en riktig skitdag! Jag haft migrän hela dagen. Tog mig till badkaret och sedan till soffan och inte mycket längre..... Tjafsade med Mark när han kom hem eftersom han är som en liten pojke som inte vill ga till skolan. Nej, alrig orkar han fara till sin svenska kurs och vi tjafsar och tjafsar tills jag tvingar honom...........suck! Nu har jag bestämt att aldrig tjata mer. Vill han inte lära sig svenska tänker jag inte tvinga honom heller!! Grrrr..... Solen sken hela dagen och lyste in och gjorde mitt huvud ännu ondare och jag klarade mig inte ens ut! Nu har jag varit till Willys och handlat och blev riktigt arg pa kassorskan! VARFOR har de självscanning om man ALLTID blir dubbelkollad i alla fall när man kommer till kassan???????? Grrrrrrr. Och himla Telia har inte kopplat in telefonen än och när jag ringer dem kopplar de bara bort mitt samtal efter jag väntat i EVIGHETER!!!!
.
SUCK säger jag bara!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0