I miss you my beloved America!

Sitter i soffan ganska nyvaken och funderar på dagen som ligger framför mig. Valet är mitt, jag kan göra precis vad jag vill, inga måsten och inget jobb. Men jag känner mig lat, svullen och trött, hade ont i huvet i natt och tog en tablett som gör mig så här. Usch!
.
Sitter och tänker pa mina jobbarkompisar som alla enligt Facebook verkar vara i Amerika. Nu har jag inte varit jet-lagged eller flugit i ett flygplan sedan i Maj och fast jag inte saknar den delen nästan alls så saknar jag USA något så otroligt mycket! Jag saknar att ligga i mitt lyxiga, moderna hotelrum och se på kanalerna HBO och TBS osv osv på TV, jag saknar att gå ut på stan i New York, Boston och Chicago speciellt. Saknar Washington, Newark, Philadelphia (fast jag aldrig ens tyckt om den stan!!), San Fran, LA, ja you name it! Saknar alla affärer, shopping malls, maten, drinkarna, kaffet. I USA är allt så rent, modernt och allt man vill ha finns inom räckhall. Allt finns i USA! Det var ju nästan mitt andra hem i fyra hela år och nu får jag aldrig vara där. Suck. Det hjälper inte att se dessa städer på TV hela tiden heller.....
.
Var på bio igår med Kicki, det var trevligt. Vi såg en ny film med Jennifer Anniston (utspelat i NY, suck!!), en tjejfilm. Den var bra! Vi tog oss dessutom en lyxmiddag på McDonalds. :)
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0