I nya lyan!!

Nu ar vi nyinflyttade i nya lyan!! Jippiiiiii! Efter en helg med en massa jobb, fotbollsmatch pa puben klockan 6, packandes och upp-packandes och lite umgange med pappa och Monica och hela gardagen i IKEA sitter jag och pustar ut i soffan! Men.... nu ska jag upp och skrubba det som de lata stadfirman inte orkat skrubba (typ allt)! Grrrr.
.
I love it here already! :) Jippiiiiii! Vi har en EGEN lagenhet!! Ingen kan kasta ut mig, ingen kan bli sur om jag skruvar in en skruv! Jag ar HEMMA i MITT HEM!
.
Nu finns det ett orosmoln i min himmel..... farmor. Hoppas hon blir frisk och kry snart. ♥ Jobbigt att jag inte kan fara dit till henne!
.
Tack alla for kommentarer forresten och tipsen! Och Maria L....ha ha vad kul att du visste vilken balkong i Cypern Matilda stod pa, pa bilden! Och Maria U.... ja du vilket minne du har! Du har nog helt ratt, mamma har en bild som ser saaaa lika ut! Det hade jag inte ens tankt pa! :) Vad roligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0