Minst sagt busy weekend!

Tjock, svullen och slut sitter jag i soffan....med ryggont. Men min lilla bebis verkar vara glad innuti magen, han/hon rullar runt eller vad den nu har for sig, sparkar lite hit och dit.
.
I helgen har vi minst sagt haft MYCKET att fixa och dona osv osv. I Torsdags var jag pa fika med Asa och Uffe, sedan hade vi middag med Asa hemma hos oss. I Fredags var jag pa vattengympan med alla andra gravida i Huddinge, sedan blev det shopping pa Willys och hemgjord pizza. Friday night = always pizza night in the Onken household! :)
.
Lordagen blev det Underbara barn-massa i Alvsjo och vi gick runt i timtals........puh!!!! Kom hem med en massa gratis-grejer (dock inget godis), som blojor, mjukisdjur, nappar, bebis-oljor osv! Jag kunde knappt ta mig till bilen efter, mina fotter var som ballonger och min mage tryckte nerat! Aj! Vi gav oss dock till IKEA och handlade ett skrivbord som var REPAT!! Grrrrrr.............. fick fara tillbaka med det idag. Mark snickrade och skruvade tills klockan var midnatt!
.
Och idag har vi haft Anna, Neal, Loz och Pete med deras 2 pojkar pa besok med fika. De verkade gilla det nya hemmet, och vi fick fina blommor och tekoppar i presenter! :)
.
Efter att ha avslutat dagen med att prova ut nya tvattstugan e det minst sagt dags att ta sig in bland alla lakan och kuddar och in till dreamland.... Zzzzzzz.
.


Kommentarer
Mattis

Så då blir det pizza at your place på fredag? :) Längtaaaar!

2010-10-11 @ 08:00:23
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0