Vecka 28 och hög-gravid!!

Så skiner solen, min dator funkar.....typ lite iaf........och migränen har lagt sig för denna gång! Jag har varit ute och gått i höstsolen med Åsa i flera timmar och fikat på ett mysigt cafe och jag måste säga att jag nästan glömt hur vacker hösten kan vara i Sverige! Det här är min första svenska höst sedan 1996!! Fick också se mycket av våra nya områden här runtomkring, det är jättefint!

Nu väntar jag bara på att min kära syster och svåger ska anlända i Stockholm ikväll! Jippi! Skynda er! :) Längtar verkligen efter att få mysa tillsammans, gå ut på Ladiesnight med Solmaz o de andra tjejerna och få klä upp sig lite. Tack och lov att Matilda varit gravid så mycket så jag kan låna kläder av henne!! 
.
Nu har jag gått in i vecka 28 också och har plötsligt kommit in i den tredje trimestern och är HÖGGRAVID!! Va? Jasså? Ja, det stod så i böckerna i alla fall! Jag har börjat svälla upp ordentligt med vatten ibland och igår på Willys hade jag så mycket sammandragningar så jag nästan blev lite orolig och knappt kunde gå mellan hyllorna! Jag känner att om jag bär tunga kassar och går för fort i trappor osv så kommer sammandragningarna mycket starkare, så det är bara att lugna ner sig isåfall. Min bebis är oftast helvild!!
.
Här kommer ett par bilder från förra veckan och denna vecka! Nu kan jag använda min mage till ett alldeles eget kaffe-bord, inte helt fel!! Tur det för jag orkar snart inte böja mig fram till soffbordet! ;)
.
Vecka 27:
.
.
Vecka 28:
.


Kommentarer
Anna

Hej! Jag undrar vilken engelsk profylaxkurs ni anmält er till? Skulle behöva tips. Tack!

2010-10-14 @ 20:18:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0