Debut på öppna förskolan

Min älskling och jag tog oss idag en promenad i solen till Öppna förskolan vid Midsommarkransen. Första gången för Harry i en förskola och OJ vad kul vi hade det! Massor med barn i samma ålder och Harry njöt i fulla drag av att få sitta på golvet och titta på alla små barn, bita på nya leksaker och vara med på både babysång och baby-disco! SUPER! Jag träffade också en massa föräldrar, massor med pappor och några trevliga mammor med sina bebisar. Dit ska vi absolut gå igen! Stockholm är verkligen fantastisk stad när det kommer till att ha barn! :)
.
Vi har varit ensamma hela dagen OCH kvällen idag. Ingen pappa Mark, för han är ute på trav och äter och dricker gratis mat med jobbet den rackaren. Vi fick vara ensamma men det var mysigt. Vi somnade på soffan av utmattning efter dagens bravader, sedan badade Harry och fick välling, men han var sååå intresserad av att titta på Loa Falkman på Allsång på skansen att han knappt kunde äta, jag fick pausa det en stund. Sedan myste vi i soffan, han verkade älska programmet och all musik, han satt som fastklistrad. Det skulle min farmor Mary ha vetat, att Harry älskar Loa Falkman, precis som henne!
.
Nu ska jag se Under solen och äta mina älskade ost-bollar! Finns det nåt godare? (Skulle va Thai green curry då!)
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0