Höst redan?

Det känns som hösten har kommit. Suck! Regnar och sol omvartannat och det är alldeles svart ute på kvällen. Blä! Men nu i höst ska det tas nya tag. Ska sluta slöa och bli mer aktiv i höst. Bl.a gå på en massa öpnna förskolor, träffa vänner och babysånger osv. Fast egentligen har jag nog aldrig varit så 'slö' av mig, men det känns ibland så om man bara sitter hemma. Fast å andra sidan kan det ju också vara skönt ibland... ja ja. Ser fram emot att börja babyrytmik och babysim igen!
.
Hur som helst. Idag hade vi en trevlig dag hemma hos Anna och lilla Alba och Loz kom också dit. Vi åt lunch och pratade tills jag fick ont i halsen! Typiskt mig. Harry tittar förtjust och nyfiket på Alba, och vill försöka ta på henne. Hon är redan fyra månader, så snart kan man nog inte se så stor skillnad på de där två små liven.
.
Harry äter mer och mer mat nu, men det är svårt att veta hur man ska balansera det genom dagen. Och hur ska man mata så att det blir varierande? Och hur många gånger ska han äta egentligen? Han säger liksom inte till längre om han är hungrig, bara när man sätter gröten framför honom, då blir han helt galen! Kanske någon som läser det här och har barn kan ge lite tips? Ska de äta frukost, lunch, middag och kvällsgröt OCH amma?
.
Nej, nu ska jag sova. Har smällt i mig en HEL påse Ahlgrens bilar! Suck.
.
Här kommer en bild på Harry och hans underbart söta ' kusin' (tremänning) Svea! Tagen för ett par veckor sedan.
.


Kommentarer
Jenny

Vilken härlig bild det där är :) Svea ser så bekymrad ut, o Harry ser ut som en riktigt storkille :D



Vi saknar er också! Hoppas vi kan ses flera gånger i höst! Kramar

2011-08-10 @ 23:01:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0