Inte ensam en minut!

Jag som alltid älskat att vara ensam ibland men dessa dagar så har jag inte mycket tid för mig själv, eller ärligt talat knappt tid att kissa! Så när Mark lägger sig på kvällen och Harry somnat känner jag att jag bara MÅSTE sitta uppe en stund till, för att få känna mig som 'mitt gamla jag' litegrann och bara slösa tid på Facebook och bloggen och annat skräp. Men samtidigt som jag gör det kan jag inte slappna av, jag tittar på klockan och tänker hela tiden att jag måste gå och lägga mig annars orkar jag ALDRIG upp imorgon! Lite skrämmande att jag ALDRIG mer kommer att få sovmorgon! Hjälp!
.
Men det är ju så skönt att bara sitta här....... käkar dessutom en påse godis varje kväll när Mark lagt sig, annars blir han så sur att jag slösat pengar på sånt, men det han inte vet av.... he he he. Har sånt sockerbehov att det är skrämmande.
.
Vet inte vad det är med min lilla buse. Han vill aldrig vara ensam, fast han tex sitter och leker och har det kul för sig själv, så märker han om jag tar ett par steg mot något annat rum i lägenheten på en sekund och börjar då skrika som om man trycker på en knapp! När jag går mot honom igen blir han lugn, sedan gör jag om samma sak och han skriker då igen. Jag måste ha med honom vart jag än går, hela tiden. Kan inte plocka bort disk eller någonting utan att ha honom med mig. Det är ganska frustrerande ibland och speciellt som han typ aldrig sover på dagen heller! Puh!
.
Var på styrelsemöte idag och Mark var ensam med Harry i två timmar och la honom för natten utan mig för allra första gången. Kändes konstigt för båda oss, men Harry märkte inget. Bra, då kan man gå bort igen någon gång, men måste vinna på lotto först innan jag har råd att gå ut. SUCK!
.
Nej nu är godispåsen slut och jag med, så godnatt! :)


Kommentarer
Maria

Klart du kommer att få sovmorgon igen, din toka! Ni får väl turas om på helgen och förr eller senare så kommer Harry att gilla morgon-TV med Dora eller kanske en Byggare Bob-film,så ni kan slumra vidare.

Kram kram

2011-08-12 @ 19:09:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0