Min lilla sjukling

Min stackars älskling är så sjuk! Igår natt fick jag gå runt med honom i lägenheten hela natten och försöka sova lite emellanåt sittandes i soffan med honom mot min axel, sedan vaknade han och grät igen, heeeela natten. När solen gick upp fick jag dra ner persiennerna, vi var fortfarande uppe. Sedan var han så dålig hela dagen, han nyste, hostade, snorade och hade feber och varje gång han skulle äta och jag lyckades få i honom någonting så spydde han upp det, och det var inte små spyor heller. Stackars liten!
.
Men inatt sov han bättre tack vare klossarna vi fått låna av Fam Nordström som man höjer huvuddelen av sängen med, så snoret rinner ut. Måste dock skippa mamma-fikat och stanna hemma tills han är friskare.
.
Nej nu ska jag se efter lillen. Han sitter och leker (bra tecken) på golvet medan snoren rinner.


Kommentarer
Mattis

Lillgubben mosters! Saknar er!

2011-08-31 @ 10:49:40
URL: http://annamatildas.blogg.se/
Anonym

Stackars liten! Det är ju så jobbigt när de små är sjuka :(

2011-08-31 @ 22:26:21
URL: http://jessicashjartan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0