Nya Rebooks

Så var lilla Harry liiite piggare än när jag skrev i morse, men ändå inte bra. Han spyr upp nästan ALL mat han äter och det är inte små spyor heller, den stackaren. Men på BVC så sa det såklart att det var 'vanligt'. ???? Eh... OK. Och han vill inte äta så mycket alls, kanske han har ont i halsen?
.
Hur som helst, en dag som det var tänkt att vi bara skulle vara hemma jag och Harry blev istället i sällskap av Åsa och en promenad ner till Coop och Rusta och avslutades med en glass på McDonalds. Och ikväll blev det shopping av XXXL Sport i Bromma. Jag gillar verkligen att vara där, kanske har det något att göra med att alla affärer ligger i gamla flygplans-hangers?! ;) Jag köpte ÄNTLIGEN ett par mycket behövda skor också, de är promenadskor i Gore Tex, precis det jag verkligen behöver när jag är ute och går hela tiden med vagnen. Riktigt bra pris fick jag också, 499 kr!!
.
Vad tycks?


Kommentarer
Johan Ruda

Bra pris ju! :)

Hälsa lille Harry att krya på sig!

2011-09-01 @ 01:39:54
URL: http://www.johanruda.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0