Se Bridesmaids!!!!

Åh himmel vad tiden går fort! Det är FREDAG! Var tar den vägen?
.
Har spenderat en mycket härlig vecka på Öppna förskolan med min mamma-grupp, en heldag på IKEA med Åsa och igår var jag på stan med Kicki och Åsa sedan gick vi på bio och såg Bridesmaides! Mark hämtade upp Harry efter jobbet så jag var SJÄLV för första gången sedan han kom. Kändes hela tiden som jag hade glömt någonting, som om någonting fattades, men det var ju Harry och vagnen, hi hi!
.
Filmen var i alla fall suuuuperbra! Bättre än förväntat och så himla rolig, plus att jag kände igen mig så, jag skulle ha kunnat spela huvudrollen själv för några år sedan!
.
Nu ska jag ge Harry frukost sedan får vi besök hela helgen av Marit, Stig och Andy. Ska bli jättekul!
.
Trevlig helg! :)
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0