Stig och Harry på upptåg!

Måste ju lägga in ett par bilder från Harrys 7-månaders dag för att följa 'trenden'! Sedan lite bilder från vår helsköna helg!
.
.
Så sken solen i Lördags och vi tog oss en tur till Kungsholmen och njöt i parken med picnic med Claudia, Martin och lilla Oliver. Harry och Oliver lekte på filten, hm...Harry stal mest Olivers mössa!
.
.
Efterråt tog vi en promenad efter Mälarstrand och njöt av kvällssolen. Åt lyxmiddag på Mc Dondalds när vi kom till centralstationen.
.
.
Harry fick välling för första gången i helgen. Mmmm. Gott! Men nu blir han så mätt att han inte vill amma längre innan sovdags. Sorgligt men ett steg i rätt riktning....
.
.
Idag gjorde vi en impuls-utflykt till Sigtuna, Sveriges äldsta stad. Jättefint. Det finaste av allt var dock att kära familjen Neyland kom dit och träffades oss! Jippiii, vad vi hade saknat dem!
.
.
Harry och Stig satte sig bredvid varandra och började liksom stjäla leksaker från varandra....hm...
'Hey Harry, det där är min nya bok', sa Stig.
.
.
'Håller du på så där Harry så tänker jag ta din röda nyckelfigur, så det så!'
.
.
'Stiiiig, vad håller du på med? Få hit, den är min!'
.
.
'Näe, jag vill ha den!! Du tog ju min bok!'
.
.
'Ha ha, jag vann!' sa Stig belåtet!
.
.
'Mmmmmmeeeehhhhh' tänkte Harry men fick ge upp kampen! Stig vann! Han är ju dock 11 dagar äldre trots allt.
.
.
När stormen lugnat sig så fick vi vuxna oss en glass och pojkarna somnade! Puh!
P.S, kolla in storleken på min mjukglass till vänster! Inte att leka med!
.
.
Så blev det lite vila och mys vid mälaren och lite surr. En härlig dag med kära vänner.
.
.
Nu är det dags att dricka en öl och plocka upp lite leksaker.....
.


Kommentarer
Anonym

Vilka gulliga bilder! Han är väldigt lik dig på närbilden med vit solhatt. Hälsningar från Maria

2011-08-15 @ 20:43:05
Jesisca

Härliga bilder. Speciellt på Harry och Stig när de "bråkar" om leksaken. Harry ser verkligen besviken ut:)

2011-08-15 @ 21:35:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0