Kan DR Nie bota mig?

Åh vad jobbigt det kan vara att bestämma sig ibland! Ska jag börja jobba den 16:e Januari eller ska jag börja några dagar tidigare så att Mark kan få vänja sig att vara ensam med Harry medans hans föräldrar fortfarande är här? De åker ju hem den 15:e Januari. Allt jag behöver göra är att skriva på några papper eller ringa och ändra start-datum och ÄNDÅ kan jag bara inte komma mig för att göra det! Ahhh! Blir galen på mig själv, det är ju inte så svårt beslut ändå, eller hur? Det viktigaste är att jag får vara med på Harrys 1årsdag den 8:e! Måste ta itu med det här idag.
.
Har massa pappersgöra att få klart, massa såna där småsaker ni vet. Måste bl.a fixa Harrys australian citizenship också men det är inte enkelt med allt man ska skicka med och fylla i!
.
Helst av allt vill jag bara vinna pengar så att jag kan boka tid hos Doktor Nie på Stora Essingen. Hon är en känd kinesisk doktor som botat tusentals människor och kändisar. Hon kan tydligen få folk att bli gravida och bota alla slags sjukdommar, bl.a MIGRÄN! Tänk om hon kan bota min migrän? Det skulle vara värt så mycket och ändra hela mitt liv. Måste se till att jag sparar ihop lite pengar så jag kan gå dit.
.
Nu har min lilla pojke äntligen somnat efter att ha kämpat emot sömnen jättelänge. Blir svårare för honom att somna ju äldre han blir, förut somnade han själv på soffan hur enkelt som helst! Busen! ♥
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0