Vem vill köpa en hålig toalett?

Mina pojkar ligger och sover, Familjen Neyland har åkt hem till Uppsala och jag har precis pratat med min kära vän Jessica i telefonen. Det är så tyst det kan bli här i Hökmossen, bara trafiken ute på E4:an och fiskpumpen och TVn som hörs (inte så tyst alltså!), men skönt att slappna av lite för mig själv en liten stund.
.
Har varit en härlig helg med Andy, Marit och Stig. Som alltid när vi är tillsammans har vi trevligt, spelar ingen roll vad vi gör, men den här helgen har vi varit riktigt aktiva, det blev shopping, restaurang-besök, grillning och picnic med Claudia, Martin och Oliver på lilla Essingen och idag åkte vi till Gustavsberg i Värmdö och hade en mysig dag.
.
Och nu har jag fått reda på att Katja och Jessica ska bo här i helgen eftersom de ska springa tjejmilen (galningar! ;) och vi ska gå uuuuuuuuuuuuut! Jag, som sprang på pubar och krogar och var världens partypingla i alla herrans år medan de skaffade barn och köpte hus har nu istället inte varit ut på jag vet inte hur länge, alltså ett glas vin och jag lär ligga däckad? Nä, så vek kan jag inte ha blivit ändå..... ska bli superkul i alla fall att få gå ut med mina gamla vänner. Ser verkligen fram emot det nu.
.
Innan sängdags tänkte jag lägga ut lite helgbilder....
.
Stig, Harry och Oliver och deras föräldrar på picnic och grillning på vackra lilla Essingen!
.
Harry blev lite påhoppad av sina vänner bara! Oooops!
.
Men det ordnade upp sig! Puh!
.
Och mammorna fick lägga sig ner och vila de med till slut!
.
Latte-pappor på promenad!
.
Ni som känner mig vet ju att jag älskar toaletter! Eller är beroende av dem kan man kanske hellre säga.... så här fick jag mig en titt på lite olika toastolar på Gustavsberg toa-affär idag, ha ha! Man kan ju fundera på hur i sjutton man använder den där med en massa hål i??? Ehhhhhhh.
.
Harry sa ledsamt till Stig medan han pillade på hans nappband; 'Stiiiig, måste du åka hem nu?'
.
Och till sist; kvällens badkille!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0