Busy bee

Fullt upp, fullt upp! Pappa och Monica var hos oss i helgen och träffade lilla Harry och det var jättemysigt. Nu är min kära moder här. Hon hjälper till medan Mark har börjat sitt nya jobb. Hon hjälper mig med tvätt, frosta av frysen och såna där saker man kanske inte hinner med när man precis fått en liten bebis och vi åker och shoppar och fikar med Harry och vagnen. Jättemysigt! Just nu står hon och möblerar om i mina skåp och frågar om jag har något emot det......va, nej hon får göra vad hon vill för jag är lite lat..... snälla kära mamma! ♥
.
Så härligt att ha henne här, undra bara hur det ska gå när hon far hem och jag blir ensam?
.
Kommer att lägga ut lite bilder osv så fort jag har en minut. :)


Kommentarer
Jenny

Va härligt att ha Ann-Marie hos sig! Förstår att du får en massa hjälp, och förhoppningsvis hinner ni med en hel del mor/dotter-surr :) Underbart!

2011-01-25 @ 10:16:11
Mattis

Vilken lyx, en annan fick minsann klara sig själv hihi :]

2011-01-25 @ 11:02:44
URL: http://annamatildas.blogg.se/
Moster Kicki

Ja det finns nog ingen som kan hjälpa som Ann-Marie, hennes krafter räcker till alla.

Nu kommer nog Jenny att kräva samma av mig när hennes Lillis kommit till världen =)

2011-01-25 @ 23:32:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0