GOTT NYTT ÅR!!!!


......till er mina kära blogg-läsare! Hoppas ni hade en bra nyårsafton och får ett super 2011!
.
Idag är det dagen D- vår beräknad födelsedag för vår bebis!! Helt otroligt! Kommer den att komma idag? Nej, det tror jag inte! :) Men magen har sjunkit och den sparkar på där inne i magen och det gör ont att gå, så det kan inte vara allt för långt borta nu....
.
Vi spenderade nyårsaftonen med fest hos våra vänner Anna och Neal med några andra par och barn och hade det jättetrevligt! Vi åt en massa mat, surrade och eftersom TRE av oss var gravida blev det alkoholfri Pommac till tolvslaget. Vi skålade in nyåret på en brygga nere vid Mälaren och såg alla fyrverkerier runt stan medan det snöade stora, stora vita flingor överallt. Magiskt!
.
När vi kom hem efter 3tiden nångång på natten så hade grannen Jimmy världens fest och huset dundrade och nästan hoppade av musiken, skrattet och livet så med öronproppar la vi oss och skulle försöka sova. Men då började mina värkar!!!!!!!!!!!!!!! Ahhhhhh. Jag var livrädd, jag vet inte varför, kanske för att jag var så trött? Men det var tydligen förvärkar för som sagt har jag fortfarande inte fått något barn två dagar senare. Jag har dock ont nästan hela tiden och kan knappt gå men det är bara molande värk och ingen ryggvärk, så bebisen håller sig där inne i värmen lite till. Nu får den dock komma när den vill.
.
2010 var det mest fantastiska året för oss. Vi flyttade från England till Sverige, köpte lägenhet och sedan blev jag gravid och har fått vara hemma med Mark för första gången sedan vi träffades och haft ett normalt liv och Mark har äntligen fått det jobb han drömt om efter att ha kämpat i nästan ett år på sanerings-företaget och där han även lärt sig mycket svenska. Magen har växt och så snart, snart blir vi föräldrar. Jag hoppas 2011 blir lika bra! ♥
.
Här är bilder från Nyårsaftonen;
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0