Ingen bebis, bara gnäll och vatten!

Så svälld, kan inte böja mina fingrar eller ena foten och det värker i lederna av allt vatten. Migrän på nätterna. Ont i magen, ont i ryggen, otålig. Kan inte sova och har mardrömmar. Obekväm. Ja, jag har alla de där känslorna som nog är vanliga i slutändan av en låååång graviditet. Varje timme måste jag kliva upp och gå på toa.
.
Så ingen bebis än till alla er nyfikna, den vill nog bo inne i värmen några månader till...... SUCK!!
.
Tänkte bara uppdatera det..... och att min man är vääääääldigt less på mitt gnäll! Han är ledig idag på trettondagen och istället för att ha en mysig dag tillsammans sitter han och läser sin himla fotbollsbok och är överlycklig över att det är grått och trist ute medan jag är så less på att inte kunna göra något och bara sitta inne att det kliar i kroppen! Skulle gärna träffa någon kompis men orkar inte för jag är så obekväm och otymplig.
.
Många av mina vänner tror att jag kommer att blogga från förlossningen.... måste göra er besvikna och tala om att så blir det nog absolut inte! Kommer nog att ha fullt upp att koncentrera mig på allt annat just då så ni får vänta tills bebisen kommit ut, dvs om den någonsin kommer ut. :)
.


Kommentarer
Anonym

Hihi, du gör fullständigt rätt i att inte blogga från förlossningen;) Du kommer ju ha massor av annat att koncentrera dig på då, som du skriver!

Håll ut, när du minst anar det vill den lilla filuren ut. Kram

2011-01-06 @ 14:57:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0