Lägg in ett ord för mig....

Nu vill jag verkligen sluta vara negativ. Men det är tydligen något man FÅR vara i slutändan av en graviditet, så det så!
.
Nu undrar jag om det är någon där ute som tror på Gud nu för tiden, som jag faktiskt gör? Jag vet att det finns så mycket viktigt att be för och det gör jag också, för fattiga barn, min mormor som är sjuk och andra som har det svårt i vår kära släkt (om ni läser detta så vet ni nog vilka ni är) och runt hela världen. Jag ber också och tackar för allt bra som jag får här i livet, min älskade man, hans nya jobb, min familj och mina vänner.....
.
Så nu vet ni det. Så nu undrar jag om ni som också ber till Gud då och då kan kasta in ett gott ord om mig och en liten, liten bön om att jag inte ska behöva ha MIGRÄN när jag ska föda? Jag menar, jag är rädd nog för den okända smärtan ändå. Jag är bara så himla trött och less och ÖVER min ständiga, tröttsamma, smärtsamma migrän som ALDRIG vill lämna mig ifred. På nätterna plågar det mig, och nu igen även på dagarna. Jag är inte alls iform för det maratonlopp som det tydligen är att föda för jag har bara migrän hela tiden, VAD JAG ÄN GÖR!!!! Äter ordentligt, vilar, dricker varma drycker, dricker vatten. Ingenting hjälper.
.
Hela min graviditet har jag tänkt att kan jag ha migrän kan jag nog föda också. När jag hade sådan ischias att jag inte ens kunde gå så hade jag ändå hellre det än migrän. Men jag orkar inte föda med migrän, så snälla bebis, stanna du där inne tills denna attack kanske, kanske, kanske kan försvinna om några dagar?! Jag är inne på dygn tre nu så kanske bara några kvar?
.
Tack på förhand alla troende, jag litar på er!


Kommentarer
Anonym

Något större tror jag på. Om det är Gud eller något annat har jag inte bestämt mig för..eller fått svar på. Som liten bad jag alltid gud som haver. Är både döpt och konfirmerad. Vårt barn är också döpt. Och Jag tycker kyrkan fyller en viktig funktion.

DU: Vila, sov..bebisen kommer när den känner sig redo, och känner att du är redo! mAN FÖDER NÄSTAN ALDRIG OM MAN ÄR SJUK, eftersom man behöver alla krafter man kan få..Så fortsätt dricka, vila och ligg på soffan är mitt tips!=)

2011-01-07 @ 11:45:30
Anonym

Jag tror...och försöker komma ihåg att ofta tacka för det jag har! Klart du får gnälla och vara superless! Du kommer att få oanade krafter när det väl är dags och säkert kommer din hemska migrän att hålla sig undan då. Sug i dig mycket lustgas och ha med en vetevärmare att lägga på ryggen och låt barnmorskan styra dig! Kramar

2011-01-07 @ 18:42:12
Anonym

Jag ber för dig/er. Kram Frida

2011-01-08 @ 11:32:18
Moster Kicki

Jag och vi alla ber för dig Cilla. Jag lider verkligen med dig för din migrän. Den som varit med under din graviditet, men som man hoppats och trott att den skulle försvinna under den tiden.



Särskilt NU ber vi för dig Cilla. Nu är stunden här, vi ber att GUD skall vara med dig hela tiden och hjälpa dig genom det som sker och Han ska välsigna dig och Mark med ett litet underverk; ert lilla barn.



Vi tänker alla på dig - kämpa på Cilla, vi är med dig i våra tankar och böner.

KRAMAR TILL ER BÅDA (och snart er 3)

2011-01-08 @ 11:49:14
Jenny

Jag ber för er varje dag Cillis! Har bett för dig och resten av min släkt (o hela världen) sedan jag var liten. Jag tänker på dig nu!

Stora varma kramar från mig, Micke o Lill-Kulan ;)

2011-01-08 @ 12:07:21
Maria

Grattis till lille Harry, Cilla! Hoppas ni har det bra! Kram från Maria som bara ligger 2 före nu :D

2011-01-09 @ 18:36:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0