Min älskade lilla son!

Första dagen som jag är ensam..... oh oh! Jag känner mig faktiskt lite nervös och vilsen utan Mark eller mamma här. Telefonen ringer men jag hinner inte svara! Harry har haft ont i magen hela natten och mestadels av dagen men nu sover han i alla fall i sin lilla vagga bredvid mig. Ibland gnäller han till av magont, stackarn. Det är ganska frustrerande när man inte kan hjälpa honom och när han inte kan sova och då kan inte Mark heller sova som måste gå till sitt nya jobb varje dag och vara alert, men så är väl livet som småbarnsföräldrar. Pratade en snabbis med Matilda som faktiskt tyckte det var imponerande att jag hunnit duscha idag, men jag kan ju tala om att jag skyndade mig snabbt, snabbt medan Harry sov en liten stund, man måste ju hinna med någonting iallafall och min prioritet när Harry sover är att duscha och hålla någonsånär ordning.
.
Bajsblöjor, mjölkiga pappersbitar och filtar och nerkissade handdukar blir nu min vardag men vad gör det när jag har fått världens finaste son att ta hand om. ♥ Ibland hinner jag tänka lite snabbt på livet innan Harry, på alla våra resor, allt jag varit med om, mitt jobb, mitt liv i London och Australien. Ena veckan i Brazilien, nästa i Hong Kong och veckan efter det vid poolen i Afrika eller ridandes på en elefant i Thailand. Jag är så lycklig att jag fick uppleva det och att jag ändå efter alla år utan att ha haft tid att tänka så mycket på barn, fick jag lyckan att uppleva livet som mamma! Jag tänker precis som min egen mamma sa, tänk att jag hann bli mamma också innan jag blev för gammal!
.
Varje gång jag tittar på Harry smälter mitt hjärta. När han tittar på mig med sina djupa mörkblå ögon så finns det inget annat. Jag vill att han ska vara min lilla bebis för alltid. ♥
.
Här kommer lite nya bilder....
.




Kommentarer
Anonym

Men vad han har blivit lik din pappa Göran!

Visst är babysar fantastiska.

Maria

2011-01-27 @ 17:26:54
mamma

lillplutten,såå fin

2011-01-27 @ 19:07:39
Stoltaste mostern & Unkie T

Åhhh vad han är fin!!!! Saknar honom såååå mkt, vill bara gosa på honom (saknar er också såklart hihi). LÄNGTAR LÄNGTAR tills ni kommer hit o bor hos oss.

2011-01-27 @ 21:09:14
URL: http://annamatildas.blogg.se/
Maria

Han har dina ögon tycker jag! Hoppas han slipper magont i natt. Kram till er!

2011-01-27 @ 21:22:37
Jenny

Bilden med en mycket nöjd Harry i/på Marks brösthår är bland de bästa bilder jag sett! :)



Jag längtar verkligen efter att få träffa er alla tre :)



Kram

2011-01-28 @ 12:40:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0