Vecka 40 - eller 100?! Var är du lilla bebis?

Jag kan inte sova, mår illa, ont överallt, tung, ingen energi, obekväm, svälld som en ballong..... Åååååhhhh så jobbigt det är! Men försöker tänka positivt. Var hos barnmorskan igår och allt såg bra ut. Nu har jag gått 2 dagar över tiden men det känns som tio. Jag är säker på att bebisen inte kommer än på länge, tidigast nästa vecka! Har en lista på saker jag vill ha gjort idag men orkar knappt ta mig upp ur soffan.
.
Igår var vi i alla fall och hämtade vagnen och gick runt på IKEA och shoppade lite.... men fortfarande inga värkar. Nu står vagnen här bredvid mig och väntar..... TACK KÄRA MAMMA OCH PAPPA!!!! ♥
.
Puhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!! Suuuuuuuuuuuuuck!! Var är du lilla bebis? För tryggt och varmt där inne kanske?
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0